Klacht: nicer dicer

op 14 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik Heb op 28.06.2016 een nicer dicer besteld en betaald heb hem nog steeds niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk ontvangen a.u.b

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 15 juli 2016 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,
 
Helaas weten wij niet of uw Nicer Dicer een origineel is of niet. Om geen enkel risico te lopen zullen wij uw gehele aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. U hoeft de Nicer Dicer niet retour te sturen. Dit zal voor u alleen maar extra werk zijn en extra kosten met zich meebrengen. Het geld wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening waar u mee betaald heeft. U kunt de terugbetaling vinden onder de naam IcePay.
 
Nogmaals onze oprechte excuses voor de hele situatie.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door josee.cornelis