Klacht: Lesstof

Michsem op 28 juni 2023 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

De eindtermen in het examen kon je niet leren met slechts de leerstof van de NHA. De stof voor de cursus pdl is te globaal genomen om de examenvragen voldoende te kunnen maken. De cursuslessen dijn niet gedetailleerd uit naar de diepere wet- en regelgeving welke je tevens wél nodig hebt om de examenvragen op kennis en toepassing te kunnen beantwoorden.
Zelfs nadien als je de examenvragen wilt terugzoeken is er geen antwoorden uit de lesstof te ontdekken.
Bijv,
-of werknemers met een aanneming van opdracht ook meetellen voor de verplichting van een OR.
– of stagiaires ziek gemeld moeten worden als zij geen loon ontvangen
En laatste voorbeeld
-hoelang na het recht op transitie vergoeding moet dit aangevraagd worden voor dit recht vervalt?

Allemaal vragen in het examen waar in de lesstof geen aandacht aan besteedt wordt.
En zo waren er helaas nog meer.
Zo is examen doen zonde van je tijd en de kosten van herexamen voor jezelf !

Betere lesstof en kosten van herexamen voorzien.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 13 juli 2023 om 10:18 geantwoord

Middels Klacht.nl hebben wij feedback ontvangen. Deze hebben wij in behandeling genomen en besproken met de verantwoordelijke afdeling. Per e-mail hebben wij cursist op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Michsem