Klacht: NHA weigert fouten (in lesstof/errata) in te zien en deugdelijk te corrigeren!

op 13 juli 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb ontzettend veel fouten ontdekt in het onderdeel ‘Burgerschap’ van mijn opleiding. Op zich is dat niet de bedoeling, en jammer dat de lesstof zo verouderd is. Maar wat het allerergste is, is dat NHA hun fouten niet willen toegeven, mij als een klein kind met een snoepje weg willen sturen, dingen zeggen die ze niet waarmaken. Ze beweren namelijk errata in Studenenplaza te zetten. Dit gebeurt dan vervolgens niet. Gebeurt dit uiteindelijk na weken wel, dan klopt daar weer geen hout van (ook weer verouderd, bomvol fouten in lesstof en oefenopgaven). Er wordt verwezen naar zinnen/teksten die helemaal niet in de lesstof staan, of al zijn aangepast. Het wordt er niet duidelijker op voor mij als student. Ik krijg zo heel tegenstrijdige informatie, en ik moet straks wel een examen gaan doen. Geef ik dat aan aan NHA krijg ik letterlijk te horen dat ik niet in details moet blijven hangen, en dat het onderwerp voor hun nu is afgesloten.
Ik heb niet eens antwoorden gekregen op inhoudelijke vragen!!!
Ik heb herhaaldelijk gevraagd om telefonisch contact, om e.e.a. toe te lichten, maar hier wordt niet eens op gereageerd! Kortom, NHA staat vierkant achter hun fouten in de lesstof, en weigert dit ook te corrigeren.

Ik ben tevreden als ik niet als een kleuter wordt weggestuurd als het NHA wat lastig wordt. Ik betaal elke maand geld voor deze studie, dus ik verwacht ook als een volwassen persoon serieus behandeld te worden.
Ik wil antwoorden op mijn inhoudelijke vragen, over de lesstof (die niet klopt op dit moment) en ik wil dat de errata op Studentenplaza aangepast worden want ook die kloppen niet.
Enig excuus van NHA is ook wel degelijk op zijn plaats. Misschien moet ik maar een paar maanden niet betalen. Misschien is dat wat eerlijker.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

2 maanden geleden - Geachte mevrouw, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en 18-7-2017 voorgelegd aan de eindverantwoordelijke. Binnen 2 weken (geteld vanaf die datum) kunt u een schriftelijke, inhoudelijke reactie verwachten. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 21 juli 2017 om 16:50 geantwoord

Heeft op 24 juli 2017 om 17:10 geantwoord

Ik heb nog geen docent gesproken, en ook de medewerker Welzijn niet, over het verloop van de rommelige/niet kloppende lesstof (dit zou vorige week moeten hebben plaatsgevonden). Ik heb ook geen mail ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelyn Machielsen