Klacht: Nha niet annuleren

op 07 december 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik had een opleiding tot apothekersassistente aangevraagd. Vanwege de geruime wachttijd geannuleerd. Tot mijn verbazing toch het pakket gekregen. Contact opgenomen teruggestuurd. Het zou klaar zijn. Ze hadden t pakket niet ontvangen. Vanwege familieomstandigheden (overlijden) hebben wij de verdere acties uit het ook verloren. Nogmaals kreeg ik facturen weer contact gezocht ze hadden het pakket nog niet ontvangen. Ik ben weer teruggegaan naar het depot en opnieuw bewijs opgehaald. Nu zou alles klaar zijn. Niet dus ik krijg nu continu brieven van incassobureau en nu zelfs een gerechtelijke deurwaarder. Ik ontvang nu ook geen reacties meer. Waar ze in het verleden me in het gelijk stellen. Ik zou graag willen dat ze alles terugdraaien zoals beloofd.

Alles terugdraaien.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

5 maanden geleden - Uw opmerkingen zijn doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling die het dossier in behandeling nemen en naar u toe gaan reageren.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 14 december 2017 om 10:26 geantwoord

Naar aanleiding van de ontvangen informatie hebben wij het dossier van de cursist opgezocht en is dit door de verantwoordelijke afdeling in behandeling genomen. Cursist is via mail ingelicht over de afhandeling van het dossier en de procedures die daarbij zijn gevolgd. Wij gaan er van uit dat cursist voldoende informatie heeft ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door melissaknol