Klacht: Netwerk van Lyca is een drama!

op 31 maart 2013 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Hierbij wil ik mijn frustatie kwijt! Ik heb lyca aangeschaft bedrijfsmatig omdat ik veel pendel van land naar land. Nu zit ik hier met Pasen en ik ben niet meer bereikbaar en ik kan ook niet meer bellen of smsen. Hij geeft steeds aand dat het nummer van desgewenste persoon die ik bel niet bestaat…terwijl ik die gisteren gewoon aan de telefoon heb gehad. Soms bel ik iemand en krijg gewoon totaal iemand anders aan de telefoon, of ik word gebeld door iemand die hetzelfde probleem heeft…Ik vind dit geen reclame van Lyca en er komen gewoon ook geen oplossingen..

Lyca moet hun storingsdienst eens up to date gaan houden, en geen mensen voor de gek gaan houden door middel van een aanbod dat ze goedkoop zijn etc...goedkoop verkocht hebben ze zich al? Nu moet het alleen nog functioneren!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door star private arbeitsvermittler