Klacht: Netflix ondersteuning ver te zoeken?!

op 30 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Afgelopen jaar nieuwe tv en nieuwe BD- disc speler gekocht. SmartTVop beide. Op TV geen netflix app en via internet werkt het ook niet. Op BD disc speler geen app, via internet kom ik een heel eind, maar als ik een film wil afdraaien blijkt dat ik chrome of win7 of win8 nodig heb zegt de webpage. Schandalig dat je bloednieuwe apparatuur niet geschikt is voor een dienst die allang bestaat. Beste Philips bedenk toch snel een oplossing.

App op de bd disc speler, of een apart usb of hdmi stick die netflix kan spelen, of een ruIl voor een netflix geschikte tv?!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 31 januari 2014 om 13:35 geantwoord

Beste,

Dank voor uw bericht. De producten die u gekocht heeft zijn helaas niet compatibel met Netflix. Dit kan niet door een update opgelost worden. De 32PFL4007H/12 werd geproduceerd in 2012 en de HTS3261/12 in 2011. Netflix is beschikbaar in Nederland sinds september 2013.

Wat betreft het streamen via pc raden we aan om Netflix te contacteren. Zij kunnen je verder helpen met alle vragen.

Philips Webcare

Heeft op 31 januari 2014 om 16:12 geantwoord

Hoezo opgelost? Netflix bestond al voor 2011.
Wellicht apparatuur in de toekomst maar vervangen door Samsung? Triest.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Friemann