Klacht: Netflix bepaald wat ik kijk? Waar betaal ik voor dan??

Athoz op 18 september 2021 over Netflix in de categorie Digitale TV

Ik reis nogal eens, en ik verblijf meerdere keren per jaar voor langere tijd in het buitenland. Ik heb in Nederland een Netflix abbo, waar ik grof voor betaal gezien de content, maar tot op heden was ik er nog ‘net’ tevreden mee.

Nu zit ik in Spanje, en pas kreeg ik de melding dat ik ‘veel reis’ en dat ze mijn content maar even aangepast hebben! What the hell? Ik krijg nu niet meer de series te zien waar ik voor betaal en betaald heb, ik krijg niet meer de inhoud waar ik netflix voor genomen heb en nu bepaald dat bedrijf wel even, omdat ik in het buitenland zit, dat ze mijn content veranderen.

Op geen enkele manier (VPN, Tunnels, proxy) krijg ik de content waar ik godbeterd voor betaal nog te zien, dat waardeloze bedrijf flikkert de hele content waar ik in geïnteresseerd ben de deur uit omdat ik in het buitenland zit. Er is geen enkel mail adres te vinden, geen enkele andere manier dan bellen om dat waardeloze bedrijf te benaderen, wat een afzetters!

Ik wil de content blijven zien waar ik dik voor betaal, en of ik nou in wit rusland, op de noordpool of in spanje ben, als ik inlog met mijn nederlandse account, waar ik voor betaal, wil ik de content die in Nederland aangeboden wordt. Achterlijke idioterie om content te beperken op een betaald account!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netflix

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netflix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Athoz