Klacht: Net tv werkt

op 15 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn philips tv pfl 7606 heeft de volgende problemen
Nettv komt met de volgende melding
“To complete NetTV sign-in, please switch your TV set off and on again”

heb de nieuwste firmware geïnstalleerd, cache gewist.
Dit alles helpt niet
Ook de online tv gids werkt niet “foutmelding 404”

Gewenste Oplossing:

Lees op fora dat veel mensen hier klachten over hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Heeft op 16 januari 2014 om 12:12 geantwoord

Op advies van Philips
Herinstallatie van de TV
Software update
Dit had ik reeds gedaan, dus dit advies is om te huilen.
Dus slechte support van Philips

Reactie van de melder van de klacht gevede

3 jaren geleden - Op advies van Philips Herinstallatie van de TV Software update Dit had ik reeds gedaan, dus dit advies is om te huilen. Dus slechte support van Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Philips

Heeft op 14 maart 2014 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Indien het probleem zich blijft voordoen, gelieve uw Ethernet Mac adres en de gegevens van de TV te mailen naar nettv.support@tpvision.com.

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht gevede

3 jaren geleden - Alles werkt weer na x aantal weken. Heb zelf niets veranderd, het werkte opeens weer. Heb dit probleem eerder gehad, ook toen na een aantal weken werkte het weer. Dit alles wel na steeds een klacht te hebben ingediend. We wachten het verder af. Voor nu klachtenvrij.

Alle klachten die gemeld zijn door gevede