Klacht: NET KOMEN OPDAGEN

op 15 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

06:18 bus richting ‘shertogenbosch lijn 136. Ik snap 1 ding niet en dat is het niet komen opdagen van bussen. Er is serieus maar 1 ding wat de chauffeurs moeten kunnen doen, en dat is een bus rijden. Hogere wiskunde heb je daar echt echt echt niet voor nodig. Waarom kunnen jullie hetgeen wat is opgedragen NIET DOEN?????? Het is -3 buiten en laat reizigers op je rekenen om vervolgens niet op te komen dagen en een halfuur extra te laten wachten. Ik wil een reden waarom buschauffeurs niet komen opdagen en dat deze beste heer/mevrouw eens flink aan de tand wordt gevoeld om een volwaardige betrouwbare representatieve buschauffeur te mogen zijn!

WEL OPDAGEN

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 februari 2018 om 06:44 geantwoord

Beste Klc,

Wat balen dat zojuist je bus niet is geweest. Ik zie dat een deel van de rit inderdaad helaas is komen te vervallen. Wij doen er alles aan om vertraging en ruituitval zoveel als mogelijk is te voorkomen. Helaas kunnen wij dit niet altijd voorkomen. Sorry.

Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 15 februari 2018 om 07:14 geantwoord

Ja te laat komen snap ik. Maar niet op komen dagen? Waarom?

Alle klachten die gemeld zijn door Klc