Klacht: Net drie dagen nieuwe bank Aliveri hoekbank heb al diverse halen en krassen in bank

op 23 juni 2016 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Heb op 20 juni 2016 mijn hoekbank geleverd gekregen, en na een bezoek van mijn visite heb ik diverse krassen en gaatjes van in me bank van noppen en ritssluiting die op spijkerbroek waren van de visite. Een bank is om te zitten toch, heb Meubella gebeld die was in eerste instantie heel meegaand foto;s opgestuurd en zeggen daarna dood leuk alles van buiten afkomend valt niet onder de garantie, eigenlijk zegt men met andere woorden bij gebruik heb je geen garantie! erg raar mag verwachten dat ik van een bank van €1295, wel mag verwachten dat ik hier gewoon gebruik mag van maken.

Of een lerenbankstel in de zelfde serie in plaats van lederlook of geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 24 juni 2016 om 12:26 geantwoord

Geachte heer,

Gisterenmiddag hebben wij u een voorstel gedaan, waarmee u akkoord bent gegaan. Verbaasd zijn wij dan ook om vervolgens deze klacht te lezen, daar de oplossing reeds bekend is en u hiermee in heeft gestemd.

We zullen dan zoals wij met u hadden besproken gisteren deze oplossing voortzetten. Mocht u toch, onverhoopt, deze oplossing niet meer willen horen wij dit graag z.s.m. van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Kanjer68