Klacht: nespresso machine niet bezorgd

op 27 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nadat ze bij het ophalen niet wisten hoe snel ze er vandoor moeten gaan na het aanbellen. Maar nog wel een mooi kaartje achter konden laten hebben ze dit bij het bezorgen nog weten te overtreffen. De machine zou eerst op woensdag worden bezorgd, maar die afspraak hadden ze nog netjes afgemeld. OP donderdag de hele ochtend thuis gebleven maar geen belletje of kaartje gevonden. En inderdaad de “bezorger” had ons niet thuis gevonden meldde ze ons via de mail. Gelijk gebeld maar er kon niks meer aan gedaan worden volgens de medewerker van de klantenservice. (wel 45ct per minuut en lang in de wacht gestaan omdat ze “manager” geraadpleegt had) Deze “manager” zou mij terug bellen. O ja de klantenservice medewerker had nog wel even tijd om ons te melden dat wij niet thuis waren en dat we aan het liegen waren!!!!!! Na 3 uur nog niks gehoord opnieuw gebeld weer in de wacht weer niet gebeld, weer gebeld weer in de wacht en wederom niet terug gebeld. Tot op heden niks gehoord….. Uiteindelijk maar een nieuwe afspraak gemaakt om te laten bezorgen….:(

Vergoeding van de bel kosten. En een excuus van de manager.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2014 om 11:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door inge.tanja@gmail.com