Mijn Klacht:
Zojuist 2 Nespresso apparaten gekocht bij Ah
Wielwijk in Dordrecht. Er was nog maar 1 pakket Nespresso díe daar gratis bijhoren aan iedereen gevraagd ook klantenservice maar helaas pech gehad. Eigenlijk hoort zoiets niet.
Gewenste Oplossing:
Een pakket Nespresso

