Klacht: Neppe set

op 13 juli 2019 over Swarovski in de categorie Juweliers

Mijn man heeft op mijn verjaardag eem setje gekocht en die setje was ongeveer 300 euro ik had alleen de ketting en oorbellen om gedaan en omdat mijn ring te klein was had ik niet om en heb wou ik hem terug brengen en een grotere maat nemwn in swarski in alexandrum toen zag ik gelijk dat de kleur van ketting en oorbel zijn anderd dan die ring had ik gelijk gevraagd van die manger can hoe komt dat ik wil mijn geldterug dit os een neppe set hoe kan een setje binnen twee weken zo gaat verkleuren dr manger zei ik kan noks aan doen dan moet je even naar klant sservice bellen ik heb geen aparaat om dit schoon maken ik zei ik heb dat hier bij jullie gekocht en jullie zijn verantwoordelijk van dit is gewoon een puur neppe product deze man zgn manger die ging me niet eens aan kijken en zei sorry ik kan er niks doen je moet gaan op internet het tel nr van klant service zoeken en bellen ongeloflijk zo een gedrag ik ga straks bellen naar klantservice en als ik niet geholpen wordt zal ik een advocaat inschakelen als ik van Aliexpress had gekocht had ik betere kwaliteid met weinig geld

Niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Swarovski

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Swarovski nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nila1981