Klacht: Neppe armani horloges

op 04 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Een tijd terug heb ik twee Armani horloges besteld waarvan werd gegarandeerd dat deze echt zijn. Ik had ze gekocht voor de verjaardag van mijn vriend. Ik heb deze dus laatst cadeau gedaan aan hem en zijn we samen langs de juwelier gegaan om ze te verkleinen. Daar kreeg ik te horen dat deze nep zijn. Ik kon het niet geloven ook vanwege het certificaat die was bijgevoegd en heb het meerdere malen bij andere juweliers en zaken laten controleren. Het antwoord bleef hetzelfde. Ik voel me opgelicht. Ook vertelden ze me dat het bandje zou breken als ze het zouden verkleinen. Ik ben diep teleurgesteld.

Terugbetaling van het volledige bedrag.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 mei 2017 om 12:33 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zijn geschrokken van de conclusie van de juwelier waar u bent geweest. Wij hebben uw klacht besproken met de aanbieder en deze kan u garanderen dat het horloge geen replica is. U heeft bij ontvangst ook een certificaat ontvangen.

Mocht u alsnog twijfelen over de echtheid, dan sturen wij u per email het adres waar u het horloge retour kunt sturen en het geld wordt teruggestort.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Floor_01