Klacht: Nepleer ipv echt leer

op 29 april 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 2 echt leren hoesjes besteld bij miniinthebox, ze zijn gelukkig na veel te lang wachten aangekomen, maar het zijn niet echt leren hoesjes! De nepleren variant wordt verkocht voor de helft van het geld. Ik heb dit gemeld in 2 afzonderlijke berichten aan miniinthebox. Helaas word ik genegeerd.

Ik verwacht een gedeelte van mijn aankoopbedrag terug. Namelijk het prijsverschil van het 'echt leren' hoesje en het 'nep leren' hoesjes. Hiermee bedoel ik het verschil wat er was op het moment toen ik de hoesjes had aangeschaft. Let op: ik heb 2 van deze hoesjes (in andere kleur), dus ik verwacht ook 2x dit prijsverschil terug.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

6 maanden geleden - Hallo,wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht M. Linssen

6 maanden geleden - Het bestelnummer is: 1703160226909841

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 29 april 2017 om 11:20 geantwoord

Heeft op 29 april 2017 om 12:20 geantwoord

In de titel staat duidelijk 'echt leer'. In de eerste reactie die ik eindelijk kreeg in de privé communicatie met miniinthebox werd zelfs geclaimd dat 'pu-leer', echt leer is, dat is incorrect!
Helaas heb ik daarnaast geen 6de zintuig die de door jullie geplaatste afbeelding kan ruiken en controleren op echt of nepleer. Jammer dat jullie mensen oplichten. Ik zal dit bij meerdere sites melden.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Linssen