Klacht: Nepactie BlackFriday

op 29 november 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ook ik wilde graag gebruik maken van de aanbieding voor de geur Jean Paul Gaultier Le Beau Maile 125 ml. Deze was in de folder aangeboden voor EUR 34,00. Op donderdagavond gekeken op de site. Daar stond deze geur als niet leverbaar van ruim EUR 80,00 voor slechts EUR 35,00. Weliswaar een euro meer dan in de folder, maar nog steeds voor mij aantrekkelijk. De volgende ochtend vroeg meerdere malen naar de site gegaan, maar het artikel bleef op niet leverbaar staan. Na 8.00 uur was de site niet meer te bereiken. Ook na op twee pc’s drie kwartier in de wachtrij te hebben gestaan, kwam ik niet meer op de site. Ik heb toen per mail een klacht ingediend bij Kruitvat, maar deze wordt vandaag afgewezen onder het motto, dat er sprake was van onvoldoende voorraad en op=op. Wat er echter niet is, kan volgens mij ook niet opraken. Er is hier dus duidelijk sprake van een nepaanbieding en een hele slechte klantenservice.

Wanneer Kruitvat alsnog levert wat is beloofd en zij oprechte excuses aanbieden.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ard01