Klacht: Nep stone island polo gekregen

op 03 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag eindelijk m’n bestelde stone island polo ontvangen en nu blijkt deze nep te zijn!!!!

Gewenste Oplossing:

M'n geld terug zonder verzendkosten te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 september 2016 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw van Belle,

Vervelend om te vernemen dat uw product niet naar wens is.

Wij willen u er op attenderen dat het in dit geval niet mogelijk is om het product te ruilen, maar enkel het product te retourneren.

U kunt de retourprocedure voor producten aangeboden door Groupon Goods Global zelf opstarten op onze website via uw Groupon-account.

Dit kunt u doen door de volgende stappen op te volgen:
1. Ga naar www.groupon.nl en log in met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
2. Druk op uw naam rechts bovenin en vervolgens op 'mijn bestellingen'.
3. U ziet nu een overzicht van al uw aankopen bij Groupon, zoek de deal die u wenst te retourneren en druk vervolgens bij de betreffende grouponcode op 'Klik om te retourneren'.
4. Vervolgens wordt u gevraagd een reden van retour aan te geven, druk na het selecteren van de reden op 'Volgende'.
5. U kunt dan het retourlabel printen door op 'Print retourlabel' te drukken en het weergegeven label vervolgens af te drukken en bij te voegen aan uw pakket.
6. Indien u dit pakket verzend via Post NL is dit met gebruik van het uitgeprinte label geheel kosteloos.

Kijk voor een Post NL verzendpunt bij u in de buurt op http://www.postnl.nl.

U zult na het doorlopen van deze stappen binnen twee weken terugkoppeling ontvangen betreffende de retourzending.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Bonny1976