Klacht: Nep stone island polo gekregen

op 03 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Vandaag eindelijk m’n bestelde stone island polo ontvangen en nu blijkt deze nep te zijn!!!!

M'n geld terug zonder verzendkosten te betalen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 september 2016 om 10:10 geantwoord

Beste meneer/mevrouw van Belle,

Vervelend om te vernemen dat uw product niet naar wens is.

Wij willen u er op attenderen dat het in dit geval niet mogelijk is om het product te ruilen, maar enkel het product te retourneren.

U kunt de retourprocedure voor producten aangeboden door Groupon Goods Global zelf opstarten op onze website via uw Groupon-account.

Dit kunt u doen door de volgende stappen op te volgen:
1. Ga naar www.groupon.nl en log in met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
2. Druk op uw naam rechts bovenin en vervolgens op 'mijn bestellingen'.
3. U ziet nu een overzicht van al uw aankopen bij Groupon, zoek de deal die u wenst te retourneren en druk vervolgens bij de betreffende grouponcode op 'Klik om te retourneren'.
4. Vervolgens wordt u gevraagd een reden van retour aan te geven, druk na het selecteren van de reden op 'Volgende'.
5. U kunt dan het retourlabel printen door op 'Print retourlabel' te drukken en het weergegeven label vervolgens af te drukken en bij te voegen aan uw pakket.
6. Indien u dit pakket verzend via Post NL is dit met gebruik van het uitgeprinte label geheel kosteloos.

Kijk voor een Post NL verzendpunt bij u in de buurt op http://www.postnl.nl.

U zult na het doorlopen van deze stappen binnen twee weken terugkoppeling ontvangen betreffende de retourzending.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Bonny1976