Klacht: Nep artikelen

op 03 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Mijn dochter en ik hebben laders en headsets voor de iphone gekocht en deze blijken nep te zijn. Werken maar kort en 1 helemaal niet. Contact opgenomen en bedrijf zou nwe sturen. Nooit gebeurd. Helaas heeft mijn dochter een Daniel Wellington horloge gekocht en deze blijkt ook nep te zijn. Daar kwamen we achter toen DW ons gratis een groter bandje wilde sturen als we de bon mailde. Bandje kregen we niet, reden: fake watch. Hee jammer en toch nog behoorlijk wat betaald, zeker voor horloge….

Ze zouden geld moeten retourneren maar helaas heb ik niet alle producten meer, niet werkende kabela weggegooid. Het horloge... Gewoon geld retour, ze kunnen zien dat het gekocht is dus aub geen retour op eigen kosten etc..

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 september 2016 om 10:08 geantwoord

Beste mevrouw van Ginneken,

Vervelend om te vernemen dat uw bestellingen niet naar wens zijn.

Graag ontvangen wij uw emailadres, controle code en groupon code om uw vraag in behandeling te nemen.

U kunt de gegevens met uw verhaal ook direct mailen naar klantenservice@groupon.nl.

Hopende u tot zover voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Ingridvg