Klacht: Neoderma behandeling misleidend, onprofessioneel, niet begrijpend, niet vriendelijk, niet luisteren

op 16 juli 2016 over Beauty Salon Monika in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb eerder een Neoderma behandeling gehad en ik was een tevreden klant. Ik besprak mijn ervaringen positief met mijn omgeving. Ik zag op Groupon een aanbieding voor de basis behandeling voor 25 euro. Ik dacht Neoderma is Neoderma, dus 25 euro betekent niet dat het niet goed is. Nou alles was minder waar. Het klopte allemaal niet wat er in de deal stond hoe ik het gekocht had. Ik kreeg geen stoom behandeling, niet al mijn onzuiverheden werden weg gehaald, het duurde korter dan de aangegeven uur en mijn wenkbrauwen werden niet geepileerd. Ik heb dit gelijk aangegeven aan de specialist die mij behandelde en zij ging gelijk de discussie met mij aan. Dat ze niet bij iedereen een stoombehandeling doet. Dat ze niet alle onzuiverheden verwijderd ivm de tijd, want de volgende klant is aan het wachten en dat als ik perse mijn wenkbrauwen gedaan wou hebben dat ze dat wel even snel kon doen. Dit hoefde niet meer, want ik vond het erg dat er eerst een discussie van moest worden gemaakt. Ze luisterde niet eens naar mij en onderbrak elke zin. Mijn zusje was voor mij en bij haar was het nog erger, want zij was binnen een kwarier klaar met een Neoderma behandeling. Te zot voor woorden gewoon.

Als ik mijn geld terug krijg en als Neoderma gaat controleren of zij het wel waard zijn om hun te promoten.

Alle klachten die gemeld zijn door Wann.