Klacht: Na vier weken nog geen retour bevestiging gehad

Doriliss op 02 juni 2017 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, op 4 mei mijn pakket teruggestuurd naar nelly, tot op heden geen ontvangstbevestiging gehad! Omdat ik al voor de 2e keer een betalingsherrinering kreeg voor de zekerheid toch maar het hele bedrag inclusief producten van retour betaald.

Gewenste Oplossing:

Als ik een ontvangstbevestiging heb gehad en mijn geld voor de geretouneerde artikelen terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door