Klacht: Nekpijn na paar maanden slapen op traagschuim kussen

op 09 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Begin okt heb ik voor mijn man, mijn zoon (15 ) en mijzelf een traagschuimkussen gekocht al na een paar weken ontwikkelde ik nekpijn wat uiteindelijk uitmonden in 2 weken een stijve nek en 7 behandelingen fysio therapie. Uiteindelijk bleek het slapen op een ander kussen die oplossing. Ook mij. Man en zoon hadden nekklachten dus ook deze kussen zijn vervangen.

Als ik de drie kussen retour kan brengen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 12:24 geantwoord

Hej Sietske,

We begrijpen dat jullie alle drie niet tevreden zijn over het kussen. Een goede nachtrust is natuurlijk erg belangrijk. Kussens vallen echter onder de hygiëneproducten. Helaas kan IKEA geen hygiëneproducten terugnemen. Het spijt ons dat je hier niet mee kunnen helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Heeft op 29 juli 2016 om 00:31 geantwoord

Het kussen veroorzaakt behoorlijk nekklachten. Er waren min 5 fysio behandelingen nodig (a 250 euro). Dus het is een hygiene product dus u kunt het niet terug brengen vind ik niet kunnen!!

Alle klachten die gemeld zijn door Svuist