Klacht: negeren klacht!! mail aan Intrum Justustia

op 06 juli 2017 over Trouw in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte,

U blijft mij verzoeken om contact op te nemen, terwijl ik dit reeds gedaan heb. Ik krijg allen geen enkele reactie op dit contact. Van u niet en van Trouw niet.
Telefonisch ga ik helemaal niets afhandelen,; dit wordt vaak niet correct geregistreerd. Als u wilt reageren kunt u dit per mail doen.
Dit is de laatste keer dat ik reageer. Trouw heeft onrechtmatig gehandeld. Ik verwacht een aangepaste factuur voor de kranten t/m 16 maart en zonder bijkomende kosten.
Als u onnodig mij verder belast algemene ( niet inhoudelijk en kwalitatief ingaand op mijn klacht) mails en telefoontjes zal ik aangifte doen van stalking!

Anne Sprenger

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Anne Sprenger
Verzonden: donderdag 4 mei 2017 11:00
Aan: Intrum Justitia Nederland
Onderwerp: Re: Openstaande rekening TROUW BV – Uw kenmerk [200094984]

Geachte mijnheer, mevrouw,

Ik heb op 16 februari Trouw de opdracht gegeven mijn abonnement te beëindigen. Dit heeft Trouw geweigerd omdat er nog een factuur open stond, zie onderstaande mail. Ik heb hier op gereageerd via reactieformulier op de website van Trouw. Hierin heb aangegeven dat een openstaande vordering en het opzeggen van een abonnement niets met elkaar te maken heeft. Het weigeren van het beëindigen van het abonnement is tegen het consumentenrecht en staat ook niet in de voorwaarden. Ik heb in mijn bericht gemeld dat de vordering inmiddels voldaan was en ik ervan uit ga dat Trouw netjes het abonnement beëindigd per 16 maart. Hier heeft Trouw niet meer op gereageerd en is kranten blijven sturen tot zij ermee stopte omdat ik de incasso had terig geboekt. De incasso betrof namelijk een hele maand en die ga ik niet betalen. Ik heb mijn abonnement per 16/3 opgezegd en hier had Trouw gehoor aan moeten geven!!
Ik meld nogmaals dat ik bereid ben, uiteraard, mijn abonnement tot 16-3-2017 te betalen. Ik verwacht hiervoor een aangepaste factuur . Vanzelfsprekend dat ik ook niet akkoord ga met de incassokosten.
Ik deze mail zal ik wederom via de website als klacht bij Trouw indienen.

Anne Sprenger.

reactie van Trouw op mijn opzegging:

Geachte mevrouw Sprenger,

Via deze weg bevestigen wij de ontvangst van uw brief aan Trouw, gedateerd 16 februari 2017.

Wat jammer dat u het abonnement wilt beëindigen. Helaas kunnen wij op dit moment uw abonnement niet beëindigen, omdat wij nog geen betaling van u hebben ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk naar ons over te maken. Indien het bedrag niet wordt overgemaakt, zult u hier aanmaningen van ontvangen waar extra kosten aan verbonden zijn.

Heeft u de betaling overgemaakt, dan kunt u een week nadat u de betaling heeft voldaan opnieuw contact opnemen. Wij kunnen de opzegging dan voor u verwerken.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij graag tot uw beschikking. Voor veelgestelde vragen verwijzen wij u naar
www.trouw.nl/service. U kunt ook contact opnemen met de Klantenservice van Trouw via telefoonnummer 088-0561 588, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 17.00 uur.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Samantha van Hee
medewerker Klantenservice Trouw

na deze toestand niets meer

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trouw

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ASprenger