Klacht: Negeren klacht

op 30 maart 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ref857392 staat reeds klacht gemeld. Echter een standaard reactie waar ik niks mee kan en er wordt niet meer gereageerd op feedback. Erg jammer.
Norgmaals: groot huis, met familie, gaat m niet worden. (Risicogroep zijn de ouders), iets met distance….vind het sowieso belachelijk dat jullie zeggen we zijn open… Wat moeten mensen daar doen? Alles is dicht. Maar zoals al gemeld,.Veel geld voor ons, vouchers is wassen neus, daar rest van het jaar alles veel duurder is en dus altijd moeten bijbetalen.
Geld terug dan beste, zodat we ergens anders heen kunnen of voucher die een verblijf garandeert voor Zelfde geld in zelfde huis.

Roompot, laat wat van je horen, anders dan de standaard tekst die heel NL krijgt.

Geld terug, of weekend verderop in jaar , Zelfde huis zonder bijbetalen.

Tevens mijn borg terug!!!!! En graag spoedig.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Roompot

Heeft op 30 maart 2020 om 09:52 geantwoord

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 30 maart 2020 om 12:15 geantwoord

Consuwijzer: reisrechyen corona: zie onderstaand!
Boekte u een accommodatie met faciliteiten, zoals een zwembad of speelhal voor kinderen? En zijn die nu dicht? Dan hebt u recht op een deel van uw geld terug. U kunt de faciliteiten nu immers niet gebruiken, terwijl u er wel voor betaalde. Probeer er met de aanbieder uit te komen wat een redelijk bedrag is. Mogelijk biedt de aanbieder u een voucher aan. Het kan verstandig zijn om die te accepteren (zie vraag 4 en 5).

Wilt u helemaal niet meer gaan? Omdat u de accommodatie juist boekte voor gebruik van de faciliteiten? En kunt u dat ook voldoende onderbouwen? Dan mag u de boeking ‘ontbinden’. Dat betekent dat u de hele accommodatie kosteloos afzegt. U gaat dan niet meer en hebt recht op uw geld terug. Probeer er met de aanbieder uit te komen. Mogelijk biedt de aanbieder u een voucher aan. Het kan verstandig zijn om die te accepteren (zie vraag 4 en 5).

Een voorbeeld: Stel u gaat met uw gezin naar een accommodatie op een vakantiepark. Het park is gericht op faciliteiten voor gezinnen met kinderen. Maar uw gezin kan nu geen gebruik van de faciliteiten maken. In dat geval kunt u de accommodatie afzeggen en uw geld terugvragen.

Dus ik ga dit zeker hoger oppakken!
Vooral omdat ik nu in recht sta. En dan heb ik het nog geen eens over de voorzorgsmaatregelen in huisje en de voucher
Tevens daar genoemd: vouchers ontnemen niet het recht op restitutie van geld.

Alle klachten die gemeld zijn door Isam1978