Klacht: Negeren

op 28 april 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens ons eerste bezoek aan een vernieuwde etos in venlo op de vleesstraat hadden wij de pech geholpen te worden door een dusdanig ongeinteresseerde medewerker dat mijn man tegen mij zei: dit is de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik hier wat gekocht heb. Zoiets van onvriendelijk, geen goeie dag, tijdens de betalingsverrichting alkeen maar kletsen met een collega en tot slot kon er bij het verlaten van de winkel ook geen groet vanaf. Ik stel een cursus fatsoen voor. Sorry dat ik het niet vriendelijker kan verwoorden.

Gewenste Oplossing:

Je mag verwachten dat iemand je groetbij binnenkomst je aandacht geeft tijdens de betaling en ook dat je gedag gezegd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Negeren
x