Klacht: Negatief reisadvies

op 16 september 2016 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb 2 losse vliegtickets geboekt bij cheaptickets.nl voor 16 oktober tot 5 november 2016 naar Addis Ababa (Ethiopie)
Mijn man is een Ethiopier maar we krijgen van de familie telefoontjes dat het zeer gevaarlijk is om te komen. De bevolking is n.l. tegen de regering in opstand gekomen. Het wordt met de dag gruwelijker. Er zijn inmiddels veel doden gevallen. De regering treed hard op en schiet met scherp. Bij reisgraag zie je ook een nagatief reisadvies. De overheid heeft het reisadvies ook aangescherpt. De Ethiopische regering zegt zelf dat toerisme weg moet blijven. Ik belde met mijn doorlopende reis- en annuleringsverzekering die zegt neeeeeeee u moet bij het calimiteitenfonfds zijn, deze zegt neeeeeeee u moet zijn waar u geboekt heeft. Ik wederom terug naar Cheaptickets waarin mij eerder werd verteld dat het aan Turkish airlines light die geeft geen geld terug maar ik kan wel wijzen wat me 150 euro pp kost. dus 300,00 euro. Ik zei okey boek dan maar naar 2017 misschien en hopend dat de situatie veranders is. Maar neeeeeeeee dat kon niet want ik moest terug zijn voor 31 december 2016. Al met al ben ik dus 904,00 euro lichter. Want ik ga niet ons leven op het spel zetten.
Maar absurd dat je niet je geld ergens kan verhalen, terwijl ik dacht goed verzekerd te zijn.

Wanneer ik mijn geld terug krijg. Of omboeken naar 2017. Dit is toch een situatie waar ik niets aan kan doen. Het is gewoon levens gevaarlijk in Ethiopie nu

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vliegtickets.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

Bericht van vliegtickets.nl

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Smeets, Wij kunnen op uw e-mailadres geen boeking vinden. U heeft het in uw berocht over het bedrijf Cheaptickets.nl. We gaan er dan ook van uit dat u de reis daar geboekt heeft en willen u verzoeken om hen aan te schrijven. Met vriendelijke groet, Customer Care Vliegtickets.nl

Reactie van de melder van de klacht woman6@hotmail.com

2 maanden geleden - Ja ik heb toch gezegd dat ik geboekt had via Internet www.cheaptickets.nl niet via vliegtickets dus begrijp dan ook niet waarom vliegtickets.nl reageert.

Bericht van vliegtickets.nl

2 maanden geleden - Beste mevrouw Smeets, Fijn dat het is opgehelderd. Ik ga er van uit dat u de klacht dan ook bij Cheaptickets.nl hebt gemeld. Ik hoop dat Cheaptickets.nl de klacht naar tevredenheid afhandelt. Met vriendelijke groet, Vliegtickets.nl Customer Care

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:29 geantwoord