Klacht: Nefit Easy valt uit

op 10 juni 2017 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Nefit Easy van minder dan 2 jaar oud valt spontaan uit. En doet het vervolgens 3 weken niet. Ook niet na 20x resetten.
De installateur krijgt instructie van Nefit om de KPN experia box opnieuw in te stellen. Dat kost me 94 Euro

Gewenste Oplossing:

Als ik de 94 euro vergoed krijg van Nefit, en als Nefit via internet haar Nefit Easy klanten informeert over dit soort bugs.
Vreemd dat ze alleen de installateur informeren als het probleem opkomt, en de consument nergens iets kan vinden op internet, en er geen customer desk nummer van Nefit op internet te vinden is.

Dit probleem komt veel vaker voor

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nefit

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nefit nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 05 september 2017 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw Das,

We vinden het vervelend te vernemen van uw klacht. Om het op te lossen hebben we u daarom een mailbericht gestuurd. We gaan ervan uit dat uw klacht hiermee inmiddels is verholpen. Mocht dit toch niet het geval zijn neemt u dan contact op met onze afdeling Consumentenservice, telefoonnummer 0570-602500 of via consument@nefit.nl

Met vriendelijke groet,
Nefit Consumentenservice

Heeft op 05 september 2017 om 19:16 geantwoord

Ik heb de installateur al betaald nadat mn verwarming het 3 weken niet deed omdat de thermostaat het niet meer deed.
Wat heb ik hier aan ?

Alle klachten die gemeld zijn door wadi