Klacht: Nederlandse Spoorwegen

op 27 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb op 07-01-2013 een dalvrijabonnement aangevraagd bij de NS, dire weken later geen kaart, gemaild, dat kan niet, want de kaart is opgestuurd, maar nee hoor,de adresgegevens van mij klopte wel, maar de NS en de OV-Chipkaart hadden verkeerde gegevens uitgewisseld, dus was mijn kaart naar een verkeerd adres gestuurd, veel heen en weer gemaild, ik moest zelf maar de kaart cancellen door dure 0900 nummers te bellen, uiteindelijk heeft de NS mijn kaart geanulleerd, en kon ik een nieuwe aanvragen, zogezegd zo gedaan, en ja hoor, per 27-03 ?????-2013 kan ik gaan reizen met de trein,tja, dat had je gedacht, wat denk je, hebben ze de kaart die ik wel heb gekregen ook geannuleerd, dus kan ik op 27-03-2013, weer een kaart aan gaan vragen, dus ben ik weer drie weken verder,ik heb in heel mijn leven nog nooit zo’n drama bedrijf meegemaakt, weer gebeld met de klantenservice, maar die kunnen niks vinden, terwijl ik gisteren toch echt een email heb gehad, waaruit blijkt dat ik dubbel in het systeem stond, en de kaart om onduidelijke redenen was geannuleerd, ik ben benieuwd welk antwoord ik nu weer krijg van dit bedrijf, misschien de minister maar is een email sturen ?

Schiet mij maar lek, aangevraagd 07-01-2013, het is nu 27-03-2013, ik weet het niet meer

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 28 maart 2013 om 09:43 geantwoord

NS Klantenservice heeft meneer reeds laten weten de aanvraag opnieuw te plaatsen o.v.v. de actiecode. Nogmaals in een e-mail aan meneer uitgelegd.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lobbie