Mijn Klacht:
Verhuizing op tijd doorgegeven. Omdat de huidige provider de lijn niet wilde vrij geven kon de overgang niet op de gewenste datum (07-01-2018) plaatsvinden. Op 28-12-2018 telefonisch aangegeven dat de lijn vanaf 08-01-2018 vrij zou zijn. Ze gingen het meteen regelen. Niets meer gehoord dus op 09-01-2018 weer telefonisch contact opgenomen. Het werd geregeld en we zouden snel iets via de mail van NLE horen.
Op 14-01-2019 weer gebeld omdat ik nog niets van NLE had vernomen. Ze konden helaas niet in het systeem maar ik moest zeker die week nog iets te horen krijgen. Mocht dat niet het geval zijn dan moest ik na donderdag even terugbellen. Op vrijdag 18-01-2019 wederom gebeld maar nog steeds kon er mij niets verteld worden.
Vandaag (29-01-2019) heb ik na een half uur in de wacht te hebben gehangen de verbinding verbroken.
Waarom komt er geen communicatie vanuit NLE? Ik wil weten wanneer ik weer tv en internet heb. Ik ben twee weken geleden verhuisd en zit al die tijd zonder internet en tv in huis en ik weet niet wanneer dat geregeld zal zijn. Vooral het niet op de hoogte worden gehouden vind ik erg vervelend.
Gewenste Oplossing:
Dat ik iets te horen krijg van NLE en dat de verhuizing van internet en tv z.s.m. wordt geregeld.
