Klacht: Valt mij steeds lastig.

op 17 april 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een betalingsregeling bij de NLE maar, schijnbaar werken ze daar zo langs elkaar heen dat je steed word bedreigd met afsluiten etc. en dat binnen 2 dagen. Als je dan belt en alle bewijzen opstuurd dat het allemaal allang geregeld is hebben ze het te druk om het gelijk na te kijken want, de mail is volgens hun niet zo snel. Als je dan vraagt om op zijn minst een mail te krijgen waarin staat dat ik telefonisch contact heb gehad weigeren ze dat gewoon, ik moet ze op hun woord geloven maar, na vanaf november steeds hebben te moeten bellen en mij steeds is belooft zelf schriftelijk dat het in orde zou komen ben ik het geloof in de NLE nu wel kwijt en zit ik te trillen als een rietje. Hoe klant onvriendelijk kun je zijn.

Als ik niet meer lastig gevallen worden door de NLE tot mijn betalingsregeling klaar is en een andere energie leveraar heb want, de NLE is onmenselijk.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 18 april 2019 om 10:41 geantwoord

Beste meneermevrouw

Naar aanleiding van uw klacht, heb ik telefonisch contact gezocht. Ik belde ongelegen en om deze reden reageer ik graag op deze manier.

U gaf aan dat u een betalingsregeling heeft getroffen, maar toch het gevoel heeft dat wij langs elkaar lopen aangezien u aanmaningen ontvangen. Ook ontvangt u berichtgeving met de vermelding dat u mogelijk wordt afgesloten. Ik ben nagegaan wat er gebeurd is en ben tot het volgende gekomen. U heeft inderdaad een betalingsregeling getroffen over de jaarnota van 2017, echter ontvangt u de aanmaningen en informatie over mogelijke afsluiting over het termijnbedrag van de maand januari 2019. Deze is tot op heden nog niet volledig door u betaald. Het is niet mogelijk om een betalingsregeling over een termijn te treffen, alhoewel dit wel mogelijk is bij hoog uitgevallen jaar of eindnota’s. Ik adviseer u om het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk te voldoen om afsluiting te voorkomen.

Ik ga er vanuit dat ik u voldoende heb geïnformeerd.

NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia1972