Klacht: Nu ben ik afgesloten van telefoon en televisie

Bea dijsselhof op 19 maart 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb doordat er allerlei bedragen van mijn rekening werden afgeschreven een automatische betaling teruggevorderd. Nu hebben ze mij afgesloten. Dus ik heb me gisteren toch maar het geld betaald. Heb dit nog nooit aan de hakken gehad. Wij zijn altijd nette en fatsoenlijk op tijd betalende klanten. Nu sluit niemand me weer aan. Ik mail,msn en bel maar krijg nergens een reactie op. Zit nu al weer tien minuten in de wacht. Als ik mijn kontrakt niet door wil laten gaan, krijg ik te horen dat ik een kontrakt, lees afspraak heb, deze heeft Nle toch ook Gaan jullie er nu eindelijk voor zorgen dat mijn ouders en meerdere vrienden mij gewoon kunnen bellen dat kan namelijk niet vanaf 10 12 2019. Dat kan toch niet.
Gr bea

Gewenste Oplossing:

Als ik weer televisie en telefoon heb. En iedereen mij gewoon kan bellen, ook ziggoklanten en dat eventuele kosten van het aan en afsluiten wordt vergoed door Nle

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 11 mei 2019 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door