Mijn Klacht:
Ik heb doordat er allerlei bedragen van mijn rekening werden afgeschreven een automatische betaling teruggevorderd. Nu hebben ze mij afgesloten. Dus ik heb me gisteren toch maar het geld betaald. Heb dit nog nooit aan de hakken gehad. Wij zijn altijd nette en fatsoenlijk op tijd betalende klanten. Nu sluit niemand me weer aan. Ik mail,msn en bel maar krijg nergens een reactie op. Zit nu al weer tien minuten in de wacht. Als ik mijn kontrakt niet door wil laten gaan, krijg ik te horen dat ik een kontrakt, lees afspraak heb, deze heeft Nle toch ook Gaan jullie er nu eindelijk voor zorgen dat mijn ouders en meerdere vrienden mij gewoon kunnen bellen dat kan namelijk niet vanaf 10 12 2019. Dat kan toch niet.
Gr bea
Gewenste Oplossing:
Als ik weer televisie en telefoon heb. En iedereen mij gewoon kan bellen, ook ziggoklanten en dat eventuele kosten van het aan en afsluiten wordt vergoed door Nle