Klacht: NLE (Nederlandse Energie Maatschappij) NEE!!!

op 05 januari 2020 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik ben totaal niet tevreden! Per ongeluk is 1 dag te vroeg mijn contract beeindigd,  wordt mij meteen de welkomstbonus van 140,– euro ingehouden, tijdens het contact met de serviceafdeling kon ik niet met de chef of verantwoordelijke persoon worden doorverbonden er was geen discussie mogelijk.
Ik weet het staat in het contract maar 1 dag! Alle termijnen zijn netjes op tijd betaald en ik ben vaker bij jullie klant geweest, gaan jullie zo met trouwe klanten om?
Bovendien werd op de factuur nergens vermeld dat de welkomstbonus zou worden ingehouden, dit kreeg ik pas bij navraag te horen.

Op mijn e-mail aan de klantenservice wordt totaal NIET gereageerd, gewoon onbeschoft noem ik dat.

Voor mij nooit meer NLE

Ik heb na al mijn pogingen weinig hoop dat er ook maar iets zal gebeuren, de 140,-- euro zijn door mijn huidige energiemaatschappij Oxxio vergoed (geweldig!) maar een reactie en tegemoetkoming voor alle stress en de tijd die ik er in gestoken heb zou welkom zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

1 maand geleden - Beste meneermevrouw,Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.U geeft aan dat u het niet eens bent met het feit dat wij de welkomstbonus niet aan u hebben uitgekeerd. Daarnaast vermeldt u ook dat dit niet op de factuur stond aangegeven. Verder geeft u aan dat er niet is gereageerd op uw laatste schrijven.Excuses voor het feit dat wij niet op uw mail hebben gereageerd. Uit de geschreven mail konden wij geen vraagstelling halen, maar enkel uw ongenoegen met onze voorwaarden.U bent meerdere keren voorzien van een antwoord omtrent de welkomstbonus. Bij de welkomstbonus behoren de kortingsvoorwaarden. Een voorwaarden die wij hanteren is inderdaad dat u het contract volledig moet uitdienen. Als dit niet wordt gedaan ook al betreft dit één dag, dan zullen wij de bonus niet uitkeren.Ook een leidinggevende zal hierin hetzelfde antwoord aan u verstrekken.Wij zien hier ook geen uitzondering of coulance in omdat u hier zo gezegd tijd en moeite in heeft gestoken. Als u de voorwaarden tijdig had doorgenomen en u hierbij had neergelegd, dan had u deze moeite niet hoeven nemen. U had de ingangsdatum van uw nieuwe leverancier kunnen uitstellen, zodat u nog recht op de welkomstbonus zou hebben.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd!Met vriendelijke groet, NLE Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 14 januari 2020 om 10:28 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces heb ik u op 6 januari een reactie gegeven.

Wij hebben tot op heden niks meer van u vernomen. Wij vertrouwen er momenteel dan op dat de kwestie bij u duidelijk is.

Ik vertrouw erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd!

NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ronaldgerrits