Klacht: Ik was bedrogen

op 07 december 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

echt niet eerlijk bedrijf Omdat ik niet zo goed in Nederlands ben, heeft NLE mij voor de gek gehouden en verhuisd zonder mijn medeweten naar een andere elektriciteitsleverancier. Dit is geen ethisch gedrag.Toen ik belde, annuleerde ik het contract en ze vertelden me dat we het contract voor jou met ons zullen annuleren en dat deden ze niet en ik dacht dat ik het contract met deze NLE leverancier had beëindigd, echt Ik werd bedrogen،ik ben niet helemaal tevreden over NLE

Gewenste Oplossing:

Ze moeten me compenseren voor alle juridische gevolgen, en ik wil geen contract met hun handtekenen , zij profiteren van mijn zwakte in de Nederlandse taal,Dit is nooit een ethische gedrag met nieuwkomers,De Nederlanders zijn aardige en mooie mensen, maar dit bedrijf niet dat
alvast dank u voor uw medewerking

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

1 maand geleden - Beste meneermevrouw,Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder.U geeft aan dat wij u voor de gek hebben gehouden en u zonder weten naar een andere leverancier hebben overgezet.U bent aan de hand van een wederverkoper klant van ons geworden. Dit is gedaan via de Nationale Energie Vergelijker. Wij hebben u hier op 10 augustus 2019 een welkomstmail over verstuurd. U heeft vanaf dat moment 14 dagen bedenktijd om het contract kosteloos op te zeggen. U heeft hier geen gebruik van gemaakt.In tegendeel heeft u zelfs de boete van uw voorgaande leverancier, ENGIE bij ons laten vergoeden. U bent dus op de hoogte van een overeenkomst met de Nederlandse Energie Maatschappij en hebben wij u niet voor de gek gehouden.Als u het niet eens bent met de manier waarop u klant bent geworden, dan wil ik u doorverwijzen naar de Nationale Energie Vergelijker.Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd!Met vriendelijke groet, NLE Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 06 januari 2020 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw,

Naar aanleiding van uw klachtenproces informeer ik u bij deze graag verder,

Wij hebben sinds het moment dat wij op uw klacht hebben gereageerd niks meer van u vernomen. Wij gaan er momenteel dan vanuit dat u volledig bent geïnformeerd over de kwestie en dat het bij deze duidelijk voor u is.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd!

Met vriendelijke groet,
NLE Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door hazemjl1987