Mijn Klacht:
Vanaf vorige week hebben we problemen met de ontvangst van de televisie. Haperende of stilstaande beelden, soms om de 10 minuten. Daarvoor hebben we geen problemen gehad. Wij hebben niets veranderd aan de instellingen of wat dan ook. Dit gebeurde spontaan en nu ook continu elke dag, heel, heel irritant. Ook bij het terug kijken van programma´s hapert hij soms. Resetten modem, ontvanger, TV, netwerk, hard reset, nieuwe software geïnstalleerd (fabrieksinstellingen) alles geprobeerd wat ik kon vinden op internet maar helaas, mocht niet baten. Hoop dat jullie weten wat de oorzaak is en dit snel weet op te lossen. (dit verhaal zo naar NLE gestuurd). Niet telefonsch bereikbaar, niet via de messenger van facebook en geen antwoord op mijn email. Kortom het lijkt wel of er niemand werkt! En we zitten er pas een maand en moeten nog 2 jaar 🙁
Gewenste Oplossing:
Geen opmerkingen sturen van hoe het moet worden opgelost. Laat een monteur komen om het op te lossen.
Het contract gratis ontbinden zou de mooiste oplossing zijn.
