Klacht: Haperend beeld en vervolgens geen gehoor

fnater op 29 januari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf vorige week hebben we problemen met de ontvangst van de televisie. Haperende of stilstaande beelden, soms om de 10 minuten. Daarvoor hebben we geen problemen gehad. Wij hebben niets veranderd aan de instellingen of wat dan ook. Dit gebeurde spontaan en nu ook continu elke dag, heel, heel irritant. Ook bij het terug kijken van programma´s hapert hij soms. Resetten modem, ontvanger, TV, netwerk, hard reset, nieuwe software geïnstalleerd (fabrieksinstellingen) alles geprobeerd wat ik kon vinden op internet maar helaas, mocht niet baten. Hoop dat jullie weten wat de oorzaak is en dit snel weet op te lossen. (dit verhaal zo naar NLE gestuurd). Niet telefonsch bereikbaar, niet via de messenger van facebook en geen antwoord op mijn email. Kortom het lijkt wel of er niemand werkt! En we zitten er pas een maand en moeten nog 2 jaar 🙁

Gewenste Oplossing:

Geen opmerkingen sturen van hoe het moet worden opgelost. Laat een monteur komen om het op te lossen.
Het contract gratis ontbinden zou de mooiste oplossing zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Wij begrijpen dat dit vervelend is. Wij hebben een opdracht aangemaakt voor onze technische dienst om dit te onderzoeken. Echter heeft u het probleem met tv slechts twee dagen geleden bij ons gemeld. Wij zien dan ook op dit moment geen enkele reden u een kosteloze opzegging aan te bieden. Wij vragen u vriendelijk bericht van onze technische afdeling af te wachten. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Bericht van NLE

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, In navolging op het vorige bericht is er door onze technische afdeling een nieuwe tv-ontvanger naar u verzonden. Wij horen graag of dit uw klacht heeft verholpen. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht fnater

6 jaren geleden - Hallo, We hebben de nieuwe ontvanger laten installeren (€ 75,00) omdat we geen monteur kregen. Vind ik vreemd omdat een maand eerder de monteur alles heeft geinstalleerd. Jullie kunnen niet verwachten dat iedereen zomaar een router kan installeren. Heel slordig dit. De klacht is nog niet opgelost, het is al wel minder. Nu 1x per dag. Ook heb ik de NLE extenders eruit gehaald want dat kreeg ik als tip. Misschien een combinatie van factoren. Zou het fijn vinden dat er monteur langskomt met nieuwe extenders en deze dan ook instel. Want dit kost me teveel zo. Met vriendelijke groet, Fedor NAterop

Bericht van NLE

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Uit uw reactie maken wij op dat de tv-ontvangers waren geïnstalleerd via de wifi-versterker. Kan u dit bevestigen? Dit is namelijk niet de bedoeling. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht fnater

5 jaren geleden - Hallo, nee dit is niet via de wifi versterker geïnstalleerd! Toen ik me bij jullie had aangemeld heeft jullie monteur een wifi versterker er tussen gezet. Een originele versterker van NLE. Omdat ik de nieuwe router moest (laten) installeren die jullie hebben opgestuurd, werkte de reeds eerder geïnstalleerde versterker natuurlijk niet meer en heb deze uit het stopcontact gehaald. Meer is er niet mee gedaan. Dus nu heb ik alleen in de woonkamer wifi omdat de versterker er niet in zit en dus niet werkt. Lastig en moeizaam dit hoor! Toen ik me bij jullie heb aangemeld heb ik extra om een monteur gevraagd, ik snap niet dat jullie mij niet inplannen voor een monteur. Ik zie het als een garantie. Snap wel dat jullie niet overal een monteur naar toe sturen, maar onze installatie is door jullie monteur geïnstalleerd.

Bericht van NLE

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding hiervan hebben wij uw gegevens doorgestuurd naar het installatiebedrijf. Er wordt met u contact opgenomen om een afspraak in te plannen, zodat de installatie van Alles-in-1 kan worden nagekeken. Het bezoek is op kosten van NLE. Indien er extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd of u extra producten aanschaft, moeten deze natuurlijk wel door uzelf worden betaald. Met vriendelijke groet, NLEx Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht fnater

5 jaren geleden - Hallo, Wacht nog steeds af, probleem nog steeds niet opgelost en het installatiebedrijf heeft zich ook nog niet gemeld. Vind het niet netjes! Met vriendelijke groet, Fedor Naterop

Reactie van de melder van de klacht fnater

5 jaren geleden - En de volgende factuur is alweer binnen, wat zou er gebeuren als ik het omdraai en de factuur niet betaal??? Jullie weten natuurlijk het antwoord al!

Reactie van de melder van de klacht fnater

5 jaren geleden - Nou, er is een monteur geweest en die zei dat het aan de TV ontvanger kon liggen. Want ik heb een oudere versie en volgens hem is dit probleem opgelost als ik de nieuwste versie in gebruik neem. Dit natuurlijk gelijk gemeld bij NLE (26-04) maar helaas nog geen reactie ontvangen. Wat moet een mens toch veel geduld hebben!

Reactie van de melder van de klacht fnater

5 jaren geleden - Weet het even niet meer, heb naar NLE geschreven dat het aan de TV ontvanger zou kunnen liggen. Kreeg al vrij snel een andere ontvanger opgestuurd. De monteur zei dat ik een oude had en wat krijg ik van NLE, exact dezelfde ontvanger. Dus het probleem blijft, niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 29 mei 2019 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fnater