Mijn Klacht:
Onze verbinding had woensdag (!!!) 24 mei actief moeten zijn, ware het niet dat er geen internetverbinding door komt naar de experia box! We zitten door de verhuizing nu al 2 weken zonder internet, want vanwege “opzegging van het oude contract” (bij een verhuizing als ik alles nieuw aanvraag????) kon het écht niet eerder dan de 24e! Woensdagochtend toen het allemaal nog niet werkte moest ik geduld hebben want het zou in de loop van de dag geactiveerd worden. Om 5 uur maar weer contact opgenomen om vervolgens met tussenpozen van 20-30 minuten “geholpen” te worden op Twitter. Hun oplossing? Draadjes verwisselen in de contactdoos en een harde reset uitvoeren op de experia box. Nu dat allemaal niet geholpen heeft wordt er met 1-2 werkdagen wel contact met me opgenomen door “technical support”, want ja, een monteur langs laten komen kan wel, maar daar moet je als klant voor betalen want het is natuurlijk jouw probleem dat er geen internetverbinding door komt en niet dat van de NLE! Ik moet maar aan de buren vragen of ik van hun wifi gebruik kan maken was hun oplossing.
Inmiddels is werkdag 2 ook alweer bijna voorbij. Ik ben nog steeds niet gebeld door “technical support”. De vraag op twitter tot hoe laat er gebeld kan worden en of ik zelf kan bellen wordt beantwoord met “Onze technical support staat klanten niet persoonlijk te woord”
Erg vreemd dat ik dan door deze personen gebeld zou worden?? Maar, wordt er vervolgd, “zij zijn hard bezig voor me en ik word op de hoogte gehouden”
Wie gelooft ze nog?
Gewenste Oplossing:
een werkende internetverbinding zou erg fijn zijn. en wellicht een tegemoetkoming in de gemaakte kosten om steeds maar mijn mobiele data aan te vullen, aangezien ik inmiddels al 2 keer over mijn limiet heen ben gegaan doordat zij hun beloftes niet nakomen
