Klacht: Geen levering internet/TV

_Asrael_ op 29 mei 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze verbinding had woensdag (!!!) 24 mei actief moeten zijn, ware het niet dat er geen internetverbinding door komt naar de experia box! We zitten door de verhuizing nu al 2 weken zonder internet, want vanwege “opzegging van het oude contract” (bij een verhuizing als ik alles nieuw aanvraag????) kon het écht niet eerder dan de 24e! Woensdagochtend toen het allemaal nog niet werkte moest ik geduld hebben want het zou in de loop van de dag geactiveerd worden. Om 5 uur maar weer contact opgenomen om vervolgens met tussenpozen van 20-30 minuten “geholpen” te worden op Twitter. Hun oplossing? Draadjes verwisselen in de contactdoos en een harde reset uitvoeren op de experia box. Nu dat allemaal niet geholpen heeft wordt er met 1-2 werkdagen wel contact met me opgenomen door “technical support”, want ja, een monteur langs laten komen kan wel, maar daar moet je als klant voor betalen want het is natuurlijk jouw probleem dat er geen internetverbinding door komt en niet dat van de NLE! Ik moet maar aan de buren vragen of ik van hun wifi gebruik kan maken was hun oplossing.
Inmiddels is werkdag 2 ook alweer bijna voorbij. Ik ben nog steeds niet gebeld door “technical support”. De vraag op twitter tot hoe laat er gebeld kan worden en of ik zelf kan bellen wordt beantwoord met “Onze technical support staat klanten niet persoonlijk te woord”
Erg vreemd dat ik dan door deze personen gebeld zou worden?? Maar, wordt er vervolgd, “zij zijn hard bezig voor me en ik word op de hoogte gehouden”

Wie gelooft ze nog?

Gewenste Oplossing:

een werkende internetverbinding zou erg fijn zijn. en wellicht een tegemoetkoming in de gemaakte kosten om steeds maar mijn mobiele data aan te vullen, aangezien ik inmiddels al 2 keer over mijn limiet heen ben gegaan doordat zij hun beloftes niet nakomen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 14 juni 2017 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wij ontvingen van u klachten via verschillende kanalen. Uw klacht hadden wij al enige tijd in behandeling en uit onze gegevens blijkt dat uw probleem inmiddels is opgelost.

Naar aanleiding van uw klacht boden wij u tevens een tegemoetkoming, u ging hiermee akkoord.

Wij gaan er om deze reden vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door