Mijn Klacht:
Ik ben vorige maand overgestapt naar NLE, maar ik kon mijn pakket niet aansluiten. Ik kwam erachter dat internet wordt geleverd via een ISRA punt, welke ik niet heb. NLE stond erop dat een monteur dit kwam controleren. Probleem is dat ik voltijd werk, dus vrij moest nemen. Helaas kwam de monteur de eerste maal niet opdagen. Bleek een planfout van NLE. Als je belt met de klachtenlijn (menukeuze 3) sta je zo 50-60 minuten in de wacht. Kies je ‘abonnement verlengen’ (keuze 1), wordt je met 1-2 minuten geholpen door wat onkundige scholieren. Nieuwe klanten worden zo geholpen, maar mensen die al zijn binnengehengeld kunnen de boom in (zonder wifi). Ik heb nu al een maand geen internet en geen TV.
Gewenste Oplossing:
kosteloze ontbinding contract, twee maanden premie a 30,- voor alle gemaakte belletjes, uren in de wacht, opgenomen vrije uren, genegeerde mails en niet leveren internet.
