Klacht: Geen internet, klantenservice niet bereikbaar voor klachten, mails genegeerd

NickL123 op 07 februari 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vorige maand overgestapt naar NLE, maar ik kon mijn pakket niet aansluiten. Ik kwam erachter dat internet wordt geleverd via een ISRA punt, welke ik niet heb. NLE stond erop dat een monteur dit kwam controleren. Probleem is dat ik voltijd werk, dus vrij moest nemen. Helaas kwam de monteur de eerste maal niet opdagen. Bleek een planfout van NLE. Als je belt met de klachtenlijn (menukeuze 3) sta je zo 50-60 minuten in de wacht. Kies je ‘abonnement verlengen’ (keuze 1), wordt je met 1-2 minuten geholpen door wat onkundige scholieren. Nieuwe klanten worden zo geholpen, maar mensen die al zijn binnengehengeld kunnen de boom in (zonder wifi). Ik heb nu al een maand geen internet en geen TV.

Gewenste Oplossing:

kosteloze ontbinding contract, twee maanden premie a 30,- voor alle gemaakte belletjes, uren in de wacht, opgenomen vrije uren, genegeerde mails en niet leveren internet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 23 mei 2019 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door