Klacht: Factuur

op 17 april 2019 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Wij hebben internet van NLE. Sinds maart maken wij gebruik van de internet en televisie. Maar schreven wel €30,- van ons rekening betreft maand februari.
Hierna komt er een nieuwe factuur binnen betreft de rekening van de monteur die bij ons was gekomen. De monteur liet ons duidelijk weten dat de kosten hiervan KOSTELOOS zijn. Daarnaast heb ik nog een screenshot gemaakt van contract zelf waarin stond dat het gratis is. Daar stond ook duidelijk in : installatie van glasvezel geen kosten aan verbonden. Dus is er een bedrag van €180,- afgeschreven. Wij hebben nu al 2x achter elkaar het bedrag teruggeboekt omdat dit gewoon niet klopt. Meerdere keren 30 minuten of langer aan de telefoon gezeten ondertussen wel 10 mails gestuurd en sms’sjes ze beantwoorden onze 1e mail wel maar de 2e mail waar ik vertelde hoe het precies in elkaar stak hebben ze gewoon niet eens beantwoord.

Graag hoor ik van jullie.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze de volgende bedrag van €90,- afschrijven i.p.v. €180,- wat totaal niet klopt over de maand maart.

Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeton krasniqi