Klacht: Amateuristische bedrijf in aantocht Part 2

op 11 januari 2020 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat NLEX hier niet aan begrijpt, maar ik ga het nog één keer heel vriendelijk uitleggen en als je het dan nog niet begrijpt dan neem ik aan dat je niet op de juiste functie zit en dan komt hier nog een mooie wending aan.

Op 26-09-2019 Heb ik jullie een e-mail gestuurd voor de contract opzegging voor 06-10-2019 voor beide contracten (TV Internet) en dat ik een andere internet wou aanvragen dus ook gebruik zou maken van de nieuwe aanbieding. Ik kreeg hier een bericht op dat het mogelijk was, maar er gebeurde vrij weinig net zoals nu.

Op 07-10-2019 was ik het zat en ben ik er vanuit gegaan dat het op 26-09-2019 is opgezegd aangezien ik dat hier zwart op wit heb staan (dus ik heb nooit gezegd en al hellemaal geen toestemming gegeven dat ik de contract wou verleggen in tegendeel ik heb het opgezegd.)

Op 07-10-2019 en om heel precies te zijn 15:22 heb ik een nieuwe contract bij jullie afgesloten voor 5050mb en geen TV en dit houd eigenlijk in dat ik op dit moment geen klant meer bij jullie was aangezien ik het op 26-09-2019 tot 06-10-2019 ongeveer 2 a 3 x heb opgezegd via de e-mail.

Gewenste Oplossing:

Dus ik ga het heel simpel houden want ook dit begin ik zat te worden. Of jullie geven mij het contract dat ik heb aangevraagd op 07-10-2019 om 15:22 met dezelfde aanbieding en daar heb ik foto's van en ik heb het zwart op wit staan. Ik ben bereid om dit naar jullie (amateurs) op te sturen. Het teveel betaalde geld word verrekend en ik verwacht zelfs een compensatie na al dit amateuristische gedoe.

Of we slaan de andere weg in en dan hebben jullie alleen maar een contract opzegging ontvangen op 26-09-2019 zijn jullie vergeten (blijkbaar) om het internet stop te zetten op 06-11-2019 en hebben jullie mij een aantal maanden gratis internet gegeven, aangezien ik al op 06-10-2019 geen contract meer bij jullie heb lopen en dan wil ik graag dat een aantal maanden het geld word terug gestort.

Ik zou zeggen ga akkoord met mij aanbod en anders ga ik u bedanken voor de maanden dat u mij gratis internet heeft gegeven. :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NLE over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 14 januari 2020 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw,

NLEx is veranderd in Budget Alles in 1. NLE levert alleen energie, wij kunnen uw klacht hier dus niet in behandeling nemen. Ik verwijs u graag naar Budget Alles in 1, voorheen NLEx, om uw klacht kenbaar te maken.

https:www.klacht.nlbudget-alles-in-1

Hebt u last van een storing, of een ander service probleem? Onze klantenservice helpt u graag verder. U kan ons bereiken op 088 730 73 77 of via klanten@budgetallesin1.nl

Wij hebben hier uw klacht gesloten.

Met vriendelijke groet,
NLE Energie

Heeft op 29 januari 2020 om 16:25 geantwoord

Ja, dat is niet mijn probleem!

Alle klachten die gemeld zijn door Paul