Klacht: navigatiesyteem Volkswagen Golf 7 (2013) blijft haperen/weigert ook na talloze resets.

op 02 november 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Al vanaf het begin aankoop Volkswagen Golf 7 (bj 2013) in 2015 hapert het systeem van navigatie / radio / telefoon. Na reset komt steeds na een paar maanden het probleem weer terug (touchscreen en spontane veranderingen van radio b.v.) Al 6 keer op en neer naar Den Bosch bij Van Udenhout gereden (160 km op en neer). En men komt maar niet met een afdoende oplossing. Men wil wel weer kijken, maar bijkomende kosten zijn voor mij. Of ik moet wachten op de update (die is er nu niet). Dit systeem deugt al vanaf het begin niet. Het kan niet anders dan dat dit probleem bij VW bekend moet zijn. Alsook een oplossing (vervanging oid). Behalve dat het scherm continue beelden reproduceert waar ik niet om vraag en spontaan uit en inzoomt, kan ik ook telefoon radio e.d. niet aansluiten en gebruiken. Dat gaat al 2 jaar zo, af en aan. Nu weigert alles het helemaal. Bij verkoop is deze auto in deze staat niet veel waard..

Wanneer het systeem weer volwaardig, zonder haperingen, blijvend werkt. En niet steeds na een paar maanden weer weigert. Ik wil hier geen kosten aan hebben. Die heb ik al genoeg gehad. Los van tijd en irritatie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.N.D. Stam