Klacht: Navigatiesysteem van mijn nieuwe Kadjar is een absolute ramp

op 27 april 2017 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de auto nu een jaar in gebruik en vanaf het begin heb ik problemen met het navigatiesysteem. Inmiddels heb ik bijna een hele dag geprobeerd het systeem naar de laatste softwarestand te krijgen zonder resultaat. daarna bij Renault Maastricht aangeboden. Daar heeft men de laatste versie geinstalleerd maar die heeft sommige problemen alleen maar erger gemaakt.
Ik moet zeggen dat in bijna helemaal klaar ben met dit navigatiesysteem….

Gewenste Oplossing:

Als nu eens dat navigatiesysteem goed zou werken en DAB in combinatie met verkeersinformatie naar behoren zou werken.....Ik heb meer foto's

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Meuleman