Klacht: natte voeten

op 27 april 2016 over Timberland in de categorie Kledingwinkels

3 weken geleden nieuwe timberland glastenburry aangeschaft.
Ik heb ze 2 gedragen toen het gewoon droog was en ze zaten prima.
Gisteren had het geregend dus de grond was wat nat, niet eens plassen.
Na honderd meter gelopen te hebben had ik het gevoel dat mijn voeten nat waren. Dat kan niet dacht ik in eerste instantie, maar toch maar mijn schoenen uit getrokken om te kijken en ja hoor beide sokken al nat van teen tot hak en ook binnenkant schoen helemaal nat. Het lijkt wel of het water gewoon vanaf onder opgezogen wordt!!
Ik heb de schoenen gekocht en was er in eerste instantie blij mee, maar nu blijkt dat ik 120 Euro heb weg gegooid voor schoenen die te warm zijn voor de zomer en ondraagbaar in de winter omdat ze zo lek als een mandje zijn.
Moet nu eerst op de buienradar kijken of ik wel of niet mijn schoenen kan dragen, omdat ik na 1 buitje al compleet doorweekte schoenen en sokken heb. Dat kan m.i. niet de bedoeling zijn van schoenen van 120 Euro.

Als ik schoenen geleverd krijg die bij gewoon Nederlands weer wel water dicht zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Timberland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Timberland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veerle Boekholt