Klachten over Nathan Natural

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Nathan Natural in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging. Bovenaan deze... Lees meer >

Statistieken van Nathan Natural in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

6 klachten gemeld
2.0 /10
16 stemmen

Tijdslijn

Mijn pakje geretourneerd sinds 308. Ik zou mijn geld terug krijgen maar heb niets ontvangen.Heb dit verzonden met tracking en zie dat ze het hebben ontvangen op 59. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Graag hoor ik hiervan. Lees meer

Mijn pakketje is terug geretouneerd en ik zou binnen 14 dagen m'n geld terug krijgen alleen ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Graag hoor ik hier van mvg jordy kennis 0622996636 Lees meer

Op 4 Augustus heb ik bij Nathans een bestelling betaald voor 5 REVOLYN flesjes. We zijn 7 september en na vele mails internationaal en nationaal nog steeds geen antwoord noch producten. Betaald is er wel door mij. Lees meer

Op 16februari 2018 heb ik potjes revolyn besteld via jullie site. Tot nog toe mocht ik niets ontvangen. Het bedrag van 79,95 is reeds van mijn rekening via Euro Payments BV Order nr is #8750007524 Wat moet ik doen???? NOELLA VERLINDEN LEGEBAAN 7 2560 NIJLEN email :... Lees meer

Op 31 Oktober 2017 heb ik 3 potjes \"Revolyn\" besteld (was een aanbieding) Zou binnen 24 uur worden geleverd. Inmiddels Donderdag 2 November en nog niets mogen ontvangen. BOOS en Teleurgesteld. Lees meer

Je pakje werd niet afgeleverd. Het wordt teruggestuurd naar de afzender. De afzender kan het pakje verwachten op 5 september tussen 08:00 en 16:00. 323211965900003479896030 Lees meer