Mijn Klacht:
Kant en klare nasi goreng (kilobak) is echt niet te eten. Smaakt naar karton!
Knap om zoiets simpels zo te verpesten!
Kwaliteit van Lidl en de prijs is stukken beter!
Gewenste Oplossing:
Met een reactie hoe ze dit bereiden zodat we deze bereidingswijze aan de hele wereld kunnen afwijzen.

