Klacht: NASA topdekmatras niet ontvangen

op 09 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 mei 2016 heb ik een NASA topdekmatras besteld t.w.v. €179,95 (aaanbieding via Marktpaats). Deze zou 5 juni 2016 worden geleverd.
Tot op heden heb ik nog altijd niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 10 juni 2016 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 10 juni 2016 om 09:51 geantwoord

Als u mij adviseert rechtstreeks contact op te nemen met het bedrijf, dan verwacht ik ook dat u gegevens van het bedrijf aan mij doorgeeft. Dat is nergens te vinden in uw correspondentie.

Alle klachten die gemeld zijn door Advocaat13