Klacht: Nalevering

op 03 augustus 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

We hebben meubelen gekocht bij sanders meubelstad en bleek dat bij de levering die ook al niet correct was een deur stuk wa een handplank scheef gemonteerd en dopjes helemaal niet erbij waren. Ze zijn zover mogelijk op 28 mei opgehangen. Nu kreeg ik op 6 juni een mail dat het werd geleverd in de week van 27 juli j.l
Dinsdag 2 aug maar gebeld, we zoeken het uit, het is nog niet onderweg. Op 3 aug kreeg ik telefoon ze hopen het in week 40 te mogen ontvangen. Ergens in de eerste week oktober en dan heb ik het nog niet!!! Ik moest nog €250 betalen en zeg dat ik dat niet ga doen, omdat hun alles op hun beloop laten en ik meer dan 4 maanden moet wachten op dopjes, plank en deur. En wat zeggen hun. Ik moet eerst die €250 betalen en daarna wordt gekeken voor een kleine compensatie. Is dit de omgekeerde wereld?? De compensatie moet dan toch vooraf geregeld worden en niet achteraf??. Dan hoor ik nooit meer wat van hun dat kun je op 10 vingers natellen. Welke rechten en plichten heb ik?? Ik ben laaiend, en zal dan ook niemand sanders meubelstad advieseren, of zelf ooit nog eens daar wat gaan kopen.

Als de klacht volledig wordt opgelost en een fikse korting op de kosten die ik nog moet betalen,

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:36 geantwoord

Beste mevrouw Griek,

Vervelend te vernemen dat het service proces langer op zich laat wachten.
We hebben de order ingezien en al de onderdelen staan in bestelling. Vanwege de vakantiesluiting duurt het inderdaad wat langer.
Indien de onderdelen eerder binnenkomen, nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak.
Een tegemoetkoming mag besproken worden nadat alles is opgelost. De €250.00 euro dient voldaan te worden voordat de service wordt uitgevoerd.
Nadat alles 100% is opgelost mag de tegemoetkoming besproken worden.

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

Sophie van Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Wieske64