Klacht: nalatigheid Tele 2

op 20 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik had mijn tel.abonnement omgezet in onbeperkt bellen. Deze zou op 30 maart worden geleverd. Is niet gebeurd. Aanvraag vergoeding afgewezen omdat dat niet in de bevestigingsmail van tele2 stond. Dit is onzin! Waarom zou ik mijn gewone abon. opnieuw omzetten in een gewone abonnement? Bovendien is € 57,50 aan abonnementskosten in rekening gebracht. Ik heb never een pakket gehad met zulke hoge kosten. Verder is mij ten onrechte heraansluitings- + incassokosten in augustus 2015 in rekening gebracht terwijl ik tijdig de verhuizing had gemeld. Deze kosten wil ik dan ook vergoed krijgen.

1. Als mijn abon. vanaf 30 maart -onbeperkt bellen- wordt hersteld. Ik heb € 114,44 moeten betalen. Ik wil dat deze factuur wordt herzien, met het afgesproken bedrag van € 12,00 onbeperkt bellen. Ook zou ik korting gedurende 3 maanden krijgen. Dat wil ik ook in de factuur verwerkt zien.
2. Mij is ten onrechte heraansluitings- + incassokosten in augustus 2015 in rekening gebracht op mijn oude adres, Brederode 56, 2261 HH in Leidschendam, terwijl ik tijdig mijn verhuizing naar het nieuwe adres had doorgegeven. Ik wil restitutie van het totale bedrag van de factuur.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. Bishoen