Klacht: Nalatigheid Mandemakers Zutphen

op 09 september 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Mandemakers (Zutphen) heeft toezeggingen gedaan (na heel veel gedoe en overleg) dat ze een gedeelte van de rekening van Installateur zouden betalen, aangezien ze zelf nalatig zijn gebleken bij monteren van de keuken. En zelf ook niet in staat om een installateur te vinden tijdens de bouwvak !

Inmiddels zijn we 6 weken en heel veel telefoontjes aan en beloftes van het Hoofdkantoor verder. De dames op het klantcontactcenter blijven vriendelijk, maar zijn niet in staat om de klacht intern te laten oppakken.

Wij zijn geen bank, en geen geldschieter ! Echt schandalig hoe er met klanten en klachtafhandeling wordt omgegaan.

Help, het verhaal is natuurlijk veel complexer en groter, maar alle details willen we u besparen. wij komen niet door de zes muren heen

Excuses worden door de afdeling Klantenservice volop gemaakt, maar er komt geen oplossing.
1) Per omgaande toezeggingen die zijn gemaakt, alsnog worden nagekomen. Kortom, retourneren van ons geld !
2) vlotte Nalevering van Lades in de keuken, zodat het wel past
3) Als schadeloosstelling 6 inbouwlades op kosten van mandemakers mogen nabestellen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 05 april 2018 om 15:58 geantwoord

Beste meneer mevrouw Swart,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Ruben - Webcare Mandemakers Keukens

Heeft op 06 april 2018 om 16:26 geantwoord

Ik wil niets meer met mandemakers te maken hebben

Alle klachten die gemeld zijn door t swart