Klacht: Nalatigheid Mandemakers Zutphen

op 09 september 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Mandemakers (Zutphen) heeft toezeggingen gedaan (na heel veel gedoe en overleg) dat ze een gedeelte van de rekening van Installateur zouden betalen, aangezien ze zelf nalatig zijn gebleken bij monteren van de keuken. En zelf ook niet in staat om een installateur te vinden tijdens de bouwvak !

Inmiddels zijn we 6 weken en heel veel telefoontjes aan en beloftes van het Hoofdkantoor verder. De dames op het klantcontactcenter blijven vriendelijk, maar zijn niet in staat om de klacht intern te laten oppakken.

Wij zijn geen bank, en geen geldschieter ! Echt schandalig hoe er met klanten en klachtafhandeling wordt omgegaan.

Help, het verhaal is natuurlijk veel complexer en groter, maar alle details willen we u besparen. wij komen niet door de zes muren heen

Excuses worden door de afdeling Klantenservice volop gemaakt, maar er komt geen oplossing.
1) Per omgaande toezeggingen die zijn gemaakt, alsnog worden nagekomen. Kortom, retourneren van ons geld !
2) vlotte Nalevering van Lades in de keuken, zodat het wel past
3) Als schadeloosstelling 6 inbouwlades op kosten van mandemakers mogen nabestellen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 09 september 2016 om 19:55 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Swart,

Wat vervelend te lezen dat problemen omtrent uw keuken nog niet zijn opgelost. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb daarom ook uw ordergegeven doorgestuurd naar de juiste afdeling met het verzoek maandag met u contact op te nemen. Zodat u er samen uit kunt komen.

Ruben - Webcare Mandemakers Keukens

Heeft op 12 september 2016 om 16:53 geantwoord

Aangezien er geen contact is opgenomen met mij, heb ik zojuist zelf wederom contact gezocht. Ik krijg te horen dat ze hebben geprobeerd de vestigingsmanager zutphen te bereiken, maar dat dit niet is gelukt en dat ik morgen een reactie krijg.

tja......

Alle klachten die gemeld zijn door t swart