Klacht: nalatigheid en onmenselijke behandeling

op 02 augustus 2016 over Volkswagen in de categorie Automerken

Sinds zaterdagmiddag is onze volkswagen polo ermee gestopt. De auto is nog geen jaar geleden aangeschaft, dus alles zou via de garantie en mobiliteitsservice opgelost moeten worden. Althans dat zou bij een net en humaan bedrijf gebeuren.

De dynamo is kapot en de auto kon niet verder rijden. Aangezien wij op weg waren naar huis van een weekendje Frankrijk, was dit erg vervelend.

Het bellen met volkswagen mobiliteitsgarantie maakte het helaas nog erger. Een onmenselijke benadering en gebrek aan hulp vanuit het bedrijf heeft ervoor gezorgd dat wij nu, dinsdagmiddag, nog steeds vastzitten in Frankrijk zonder enige hulp en/of vergoeding. De vergoeding die zij wel aan konden bieden was een taxirit naar het hotel waarvan wij tijdens de rit ineens te horen kregen dat wij de volle mep bij konden betalen (echt heel erg bedankt volkswagen..) en een huurauto 100 km verderop mits wij zelf voor de kosten opdraaien.

Onze auto staat momenteel bij de vw garage in Frankrijk en er is ons verteld dat de kapotte dynamo niet te verkrijgen is in heel Frankrijk. Het bestellen van een nieuw onderdeel duurt sowieso een week (het wordt een erg bijzonder verhaal zo) waarbij wij zelf voor alle kosten op kunnen draaien. Begrip, een humane behandeling en een oplossing vanuit volkswagen is wederom ver te zoeken. Wat een top bedrijf!

Momenteel wachten wij nig steeds op een oplossing en wij willen logischerwijs naar huis (ivm met werk, medicatie, etc.). Volkswagen en zijn niet al te slimme medewerkers (behalve de monteurs in Frankrijk, thank you!) komen nog steeds niet met een oplossing en laten ons simpelweg in Frankrijk zitten met alle gevolgen van dien. Klantvriendelijkheid, oplossingsgerichtheid en menselijk is enorm ver te zoeken bij dit bedrijf. Het gaat alleen om het maken van winst over de rug van hun klanten.

Volkswagen in 2 woorden: asociale ellende.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus bij deze.

Wij zijn tevreden op het moment dat volkswagen onze onkosten vergoed, onze auto na de reparatie kostenloos thuis brengen en ons een kostenloze huurauto aflevert waarmee mij per direct naar Nederland kunnen. Ook een groot excuus namens de medewerkers van dit bedrijf zou op zijn plaats zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door syl94