Klacht: nalatigheid

Pascal Vriezen op 06 november 2017 over Jeugdbescherming in de categorie Hulpverlening

wij hebben een samengesteld gezin, daar is een probleem geweest en daardoor zijn de kinderen door ons zelf alvorens er een instantie in beeld kwam in veiligheid gebracht, De Raad van kinderbescherming heeft onderzoek gedaan en daar kwam uit dat de 2 kinderen van mijn vriendin die hier wonen met een onder toezicht van een vrijwillige drang medewerker hier weer mogen komen niks mis mee helemaal mee eens MAAR mijn drie kinderen welke erg ver hier vandaan wonen mogen wel hier komen naar mijn eigen inzicht, omdat deze niet zijn meegenomen in het onderzoek van de Raad van kinderbescherming. zoals ik al aan gaf hebben wij zelf de veiligheid gewaarborgd van alle 5 de kinds en dat blijven wij ook zeker doen, dat is maar goed ook, waarom 2 kinderen onder toeziend oog van een drangmedewerker en 3 kinderen die aan hun lot worden overgelaten, ik vind dit een gruwelijk fout wat bij sommige gezinnen absoluut niet mag gebeuren dan zegt men tegen mij pascal je maakt slapende honden wakker waarop ik andwoord ja maar ik sta op veiligheid en vooral op ons samengesteld gezin.
is dat slapende honden wakker maken of in het belang van kinderen die onder de loep staan bij de Raad van kinderbescherming ook veiligheid te geven, in geval van ingewikkeld zoals bij ons

wanneer ik tevreden ben is als ik een uitleg heb waarom mijn drie kinderen niet zijn meegenomen in het onderzoek, en het belangrijkste vind ik ( men leert van fouten ) zo ook De Raad van Kinderbescherming,
tot deze toch wel aardig machtige instantie kijkt en meeneemt in de toekomst dat altijd hoe ingewikkeld het ook is, alle kinderen die betrekking hebben op een gevaarlijke omgeving worden meegenomen in een onderzoek, verder wil ik ook graag mededelen dat het rapporteren van de gezegde dingen een 10 met een griffel zijn zo ook het onderzoeken van de 2 kinderen dit is naar ons idee erg goed gedaan

Alle klachten die gemeld zijn door