Klacht: Nalatigheid

op 23 juni 2016 over Fatboy in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn lamzac 13 mei ontvangen
Sinds 30-5 ben ik contact aan het zoeken met lamzac omdat mijn lamzac lek is.
Aangegeven dat je hem voelt leeg lopen
Heb nu al rond de 6 x contact gehad en werd iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd omdat het druk is.
Ik snap dat jullie het druk hebben maar vind dit geen service!
Na vorige week nogmaals contact gehad te hebben zou ik een link krijgen om mijn lamzac per ups retour te zenden.
Zit geen link in.
Heb nu net weer gebeld!
Moet nu wéér tm zaterdag wachten!!!

Voel mij zeer zeker niet serieus genomen bij Fatboy!!!
Dit is mijn laatste keer dat ik hier iets bestel.
Je betaald 70 euro voor iets waar je niks hebt en niet kunt gebruiken!!!!

Ben zeer teleur gesteld!!!!!

Gewenste Oplossing:

Goede en snelle service! Zodat je geen maand hoeft te wachten voor er überhaupt actie ondernomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fatboy

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fatboy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.schraven