Klacht: Nalatig en slecht communicatie onderling

op 10 september 2018 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

2 maanden geleden een horloge gekocht die ik nog geen minuut heb om kunnen doen omdat deze los zat van het klokje. Gelijk ingeleverd maar tot op heden nog steeds geen horloge geen geld. Ik sprak net iemand van het hoofdkantoor omdat ik steeds achter mijn geld aan moet. Als wij moeten betalen moet dat a la minuut maar terug betalen duurt wel zo bijna 2 weken. 3 weken geleden heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wil. Ik moest een week wachten op de rayon manager en dan nog heb ik haar niet kunnen spreken. En dan moest ik nog op het hoofdkantokr wachten. Vorige week maandag hoofdkantoor zelf opgebeld en gezegd dat ik er klaar mee ben en mijn geld wil. Dit hebben ze als het zo is dinsdag verwerkt in de bank. Vrijdag spreek ik nog het hoofdkantoor en wordt er gezegd dat ik het al binnen moest hebben anders uiterst maandag. Nou mensen we zitten op maandag en ik moet weer achter mijn geld aan. Weer gebeld met het hoofdkantoor. Guess what ? De directie moest nog akkoord geven. Oja, want de medewerker van vrijdag heb mij dat niet door gegeven. Wel zei ze echt waar, uiterst maandag heeft u het op uw rekening. Nou mensen, slecht gecommuniceerd, ik voel me zeer zeker afgepoeierd door het hoofdkantoor. Medewerkers van breda vestiging zijn top mensen, over hun geen 1 slecht woord maar, over het hoofdkantoor ben ik zeer zeker niet tevreden. Dus nou weer wachten, op een akkoord van de directie en dan ol het geld die 1 a 2 dagen op mijn bank moet. Fijn hoor ! Het geld ligt niet voor het rapen. Neerleggen moeten we gelujk doen maar terug krijgen ho effe, dat moet nog allemaal even duren. Ik koop vrijwel al mijn sieraden bij siebel. Of ik dat blijf doen na dit, weet ik niet meer. Ik ben zeer teleurgesteld.

Ik ben alleen tevreden over de medewerkers van vestiging siebel breda !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeykay